emaerket
FAQ - Ofte stillede spørgsmål

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

På Lé Luna forsøger vi at gøre alt rigtigt enkelt og let at forstå, men nogle gange behøver du stadig lidt hjælp. Husk, vi vil gerne høre fra dig, så hvis du har en forespørgsel, der ikke besvares her, så tøv ikke med at kontakte vores venlige kundeservice på 78 75 53 30, Kundeservice@leluna.dk eller Live Chat, hvor de hellere end gerne vil hjælpe dig med eventuelle spørgsmål du måtte have.

Om Os

Vi grundlagde vores forretning i 2009 og etablerede vores HQ i Londons pulserende skønheds hovedstad. Siden da har vi udvidet til Europa, og vi blev en etableret forhandler for premium og højkvalitets skønhedsprodukter. I dag står vi som et globalt brand, der har tjent tusindvis af tilfredse og tilbagevendende kunder over hele verden.

Lé Luna er baseret i hjertet af London, hvor Lé Luna-teamet arbejder side om side med vores lager- og kundesupport team. Alt er afsendt herfra, så vi har en finger på pulsen af ​​vores forretning hver dag.

Vi udnytter et bredt udvalg af fysiske og elektroniske sikkerhedsanordninger og metoder til at beskytte dine betalingsdata og personlige oplysninger. Hver og en af ​​vores betalings leverandører er i overensstemmelse med PCI, og vi krypterer alle oplysninger forud for SSL-protokollen transmission (Secure Sockets Layer).

Lé Luna er en eksklusiv online butik for dine skønheds ønsker. Uden en fysisk butik kan vi give dig de bedst mulige priser, produkter og tilbud.


Bestilling

Der er tre måder, du kan komme i kontakt med os på: via email på Kundeservice@leluna.dk, på telefon på 78 75 53 30 eller via Live Chat. Vores kundeservice team er klar og venter på at give dig omfattende og venlig assistance.

I det usandsynlige tilfælde, at vi oplever tekniske vanskeligheder, bedes du kontakte os på 78 75 53 30, og her vil vi hellere end gerne hjælpe dig.

Absolut ikke! Her på Lé Luna mener vi, at hvad du ser, er hvad du får. Hver pris, der vises her, er inklusive moms. Der vil ikke være nogen ubehagelige overraskelser her!

Efter at have gennemført vores enkle og sikre checkout-process, får du en nicifret ordre henvisning, og den email, du brugte til at bestille, vil snart modtage en bekræftelses e-mail og en SMS-besked. Dine ordrer bliver lagt ind på afsnittet i menuen for medlemmer, som du kan få adgang til ved at logge ind.


Betaling

Vi tilbyder et bredt udvalg af betalingsmuligheder, så du kan betale som det bedst passer dig. Disse omfatter kredit- eller betalingskort, PayPal, ViaBill og Klarna. Med hensyn til kort accepterer vi i øjeblikket Mastercard, Visa, Visa-Dankort, Maestro. Klik her for at finde ud af mere.

Ja, denne mulighed er tilgængelig, hvis du foretrækker at foretage en betaling via telefon eller spørge om flere oplysninger. Vi er fast besluttede på at sikre, at du er så komfortabel som muligt, så der er altid en levende person klar til at tale med dig. Derudover tilbyder vi support på mere end elleve sprog. Ring venligst til os på 78 75 53 30.


Levering

Vi leverer international levering i store dele af verden. For at finde ud af, om vi leverer til dig, skal du kigge på vores leverings side og finde dit land på rullemenuen.

Vi sætter kun vores tillid til de absolut bedste leveringsmuligheder, for at sikre, at vores kunders ordrer er ved deres dør med hurtighed og sikkerhed. I Danmark arbejder vi med DAO 365 og UPS, de mest betroede og anerkendte leverandører. Med UPS Express service, kan du få dit pakke næste dag, hvis du bestiller inden kl. 16 på hverdage.

Hvis du ønsker pakken leveret i Danmark, er der tre muligheder:

  • DAO 365 - Pakkeshop - 2-5 dage
  • DAO 365 - Hjemme levering - 2-5 dage
  • UPS Ekspres - 1 hverdag

Hvis din pakke skal leveres internationalt:

  • Post Danmark - 3-5 hverdage (Track & Trace)
  • UPS Ekspres - 1 hverdag

For ordrer foretaget inden kl. 16.00 arbejder vi for at få din pakke ud af lageret og på vej til dig samme dag. Du får en mail, som fortæller dig, hvornår den er afsendt, og du kan se din ordres fremskridt med den angivne tracking nummer.

UPS Express kræver en underskrift ved levering, mens DAO 365 ikke gør det. Hvis du ikke er tilgængelig, når den er leveret, vil firmaet forlade et kort for at arrangere en ny levering og prøve igen den næste dag.

Du kan spore din ordre ved hjælp af det unikke tracking nummer, du får, når din ordre er afsendt fra vores lager. Besøg vores leverings side for at indtaste dit tracking nummer.


Returneringer

Hos Lé Luna er vi stolte over at levere produkter og service af høj kvalitet. Men hvis du af en eller anden grund vil sende noget tilbage, skal du bare kontakte vores kundeserviceteam og fortælle din grund til, at du vil returnere produktet. Vi vil guide dig gennem den simple returproces, og løse eventuelle problemer, du måtte have oplevet. Vi har en 30-dages problemfri retur politik.

Du vil modtage din refusion, som den oprindelige betaling. Når vi modtager din returnerede vare, vil vi informere dig, og din refusion vil hurtigt blive behandlet. Det afhænger af din kortudsteder og din bank, men du bør typisk forvente, at pengene kommer inden for 2-3 hverdage.

Venligst kontakt os hurtigst muligt, når du er klar over, at en vare er defekt, da vores venlige kundeserviceteam er ivrig efter at hjælpe dig. Bare kontakt os på telefon på 78 75 53 30, email via Kundeservice@leluna.dk eller Live Chat.


Sikkerhed

Lé Luna lægger stor vægt på din sikkerhed. Vi bruger den mest opdaterede 256-bit SSL-krypteringsteknologi, for at være helt sikker på, at dine transaktioner, herunder med kreditkort, er beskyttede og sikre. Checkout.com giver udelukkende vores kortbetalingssoftware for 100% sikkerhed.

En cookie er en lille mængde data, der sendes til din browser fra et websted og er gemt på din computers harddisk. Vi bruger dem til at give dig tilpassede service- og produktforslag samt at tilføje produkter til kurven. Hvis du vil vide mere, kan du læse vores cookie side.

Nej, det vil ikke blive videregivet til nogen andre - vi bruger kun din e mail til at kommunikere direkte med dig.