Linjerne er åbne mandag - fredag fra 09 - 18

78 75 53 30 Live Chat
emaerket

Returnering & Reklamation

Hvis du inden for 14 dage efter levering finder ud af at du, uanset årsag, ikke længere ønsker dit produkt, kan du altid returnere produktet hvis det stadig er i original emballage. Vi vil derefter refundere købet til den betalingsmetode som du brugte da du lavede købet.

For at komme i gang med returneringsprocessen, beder vi dig kontakte kundeservice på enten 78 75 53 30, kundeservice@leluna.dk, Live Chat eller Facebook Messenger. De vil da kunne hjælpe dig med hvordan du skal foretage returneringen.

Da du bærer ansvaret for produktet indtil vi modtager det, anbefaler vi at anvende en leveringsmetode med sporing for at undgå at pakken bliver væk på vej til os.

OBS: Send ikke produkter retur til os inden du har været i kontakt med kundeservice.

Det sker desværre nogle gange at et produkt kan være produceret med en fejl eller der kommer et forkert produkt i pakken fra vores lager. I sådanne tilfælde, beder vi dig sende et billede/video af fejlen til kundeservice på kundeservice@leluna.dk. I samme mail bør du desuden kort forklare hvad problemet er, samt oplyse dit ordrenummer. Så snart kundeservice modtager mailen med billedet/videoen, vil de afhængigt af produktets værdi enten forsøge at afhjælpe skaden, eller afsende et erstatningsprodukt til dig hurtigst muligt.

Nogle gange sker der desværre fejl på vores lager, og en pakke kan komme afsted uden en af de varer du har bestilt. I sådanne tilfælde beder vi dig kontakte kundeservice og oplyse dem om dit problem. Når du kontakter dem, bør du have dit ordrenummer ved hånden, så de hurtigt kan finde frem til din ordre og dermed få sendt den rigtige vare afsted til dig hurtigst muligt.

Lige så snart vi har modtaget din returpakke vil vi give dig besked omkring dette. Når vi har tjekket at produktet er i ordentlig stand igangsætter vi en refundering, som alt efter din kortudsteder og bank kan tage 2-3 arbejdsdage.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev