emaerket
Returnering & Reklamation

Returnering & Reklamation

Lé Luna-holdet er usædvanligt stolte af den høje kvalitet af alle vores produkter - vi vælger hver enkelt produkt og ingrediens, med det formål at du vil elske det! Men nogle gange forstår vi, at du måske har ændret mening, og at du ikke behøver at beholde noget, som du ikke er tilfreds med. Af den ene eller anden grund, hvis du gerne vil returnere, vil vi gøre det så nemt som muligt for dig at gøre det. Vores 30-dages returpolitik er problemfri og fri for bøvl, og i øvrigt sidder vores venlige kundeservice team klar og venter på at hjælpe dig.

Hvis du står og har skiftet mening og det pågældende produkt ikke er åbnet, og er i sin oprindelige tilstand og emballage, kan du blot sende det tilbage til os. Kontakt vores kundeserviceteam, og vi vil kunne organisere dette for dig. Dette er en mulighed i de første 30 dage efter levering. Du har herefter 14 dage til at returnere det til os. Når vi har modtaget det, bliver du refunderet betalingsbeløbet via den oprindelige betalingsmetode.

Det øjeblik du opdager et produkt er defekt, skal du straks stoppe med at bruge det og tage kontakt til os. Kontakt vores kundeserviceteam med dit ni-cifrede bestillingsnummer, varenavn og problemets nøjagtige karakter, og vi hjælper dig med hvad du nu skal gøre.

Hvis din emballage, og derfor dine varer, er blevet beskadiget, kontakt os straks.

Hvis du har modtaget din ordre og du syntes noget mangler, bedes du kontakte os med dit ni cifrede nummer, og vi vil gøre vores bedste for at løse problemet.

Du får besked via email, så snart din vare er modtaget på lageret. Derudover bliver du underrettet, når vi har behandlet din refusion eller behandlingen af ​​din genudlevering.

Refusioner forventes at tage to til tre dage efter, at vi har modtaget produktet, men det kan afhænge af din bank- og kortudsteder.