Fri fragt på alle ordrer over 499kr

Fuld tilfredshedsgaranti
Gælder for udvalgte mærker

Fri fragt ved køb over 499 kroner
Dør til dør-levering eller til valgfri pakkeshop

Kunders databeskyttelse
Din data er sikker og beskyttet hos os

Tilfredsheds Garanti

Tilfredsheds Garanti

Money back gurantee

Som noget helt nyt har vi valgt at udvide og forbedre vores tilfredshedsgaranti og give dig pengene tilbage på dine kosttilskud, hvis du ikke er tilfreds med dem. For vi tror på vores egne kosttilskud, og har siden vores grundlæggelse i 2005 haft som vores erklærede mål at levere konkurrencedygtige kosttilskud af høj kvalitet og yde den bedst mulige service. Med andre ord vil vi gøre alt for at sikre, at du ikke bliver skuffet, når du handler hos os.

Vores kunders anbefalinger på TrustPilot taler for sig selv, og vi gør altid alt i vores magt for at leve op til dine og vores egne høje forventninger i forhold til service, kvalitet og konkurrencedygtige priser. En af de metoder, vi tager i brug for at sikre dette, er altså vores tilfredshedsgaranti på egne labels.

100% tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage

Vi har valgt at opdatere og udvide vores allerede gavmilde tilfredshedsgaranti ved at give dig pengene tilbage, hvis du ikke er tilfreds med resultaterne af vores kosttilskud. Vi hos Leluna har valgt at tilbyde dig denne garanti som kunde, fordi vi tror på vores produkter og er klar over, at vi sælger kvalitets-tilskud til konkurrencedygtige priser. Så som en ekstra service tilbyder vi dig pengene tilbage, hvis dit kosttilskud ikke virker efter hensigten i forhold til dine skønhedsbehov.

Vilkår og betingelser

For at gøre dig berettiget til vores fordelagtige tilfredshedsgaranti skal du opfylde følgende betingelser for at få pengene tilbage:

  1. Vores produkter er ikke udviklet til at behandle, kurere eller forhindre medicinske tilstande, sygdomme eller lidelser, og skal ikke ses som en mirakelkur. Brug produktet i den tidsperiode, som vi anbefaler for at se, om det hjælper dig, da resultaterne kan variere fra person til person.
  2. Vi tilbyder refundering i henhold til tilfredshedsgarantien i forhold til den anbefalede tidsperiode, som produktet minimum skal benyttes. Det vil sige, at hvis vi anbefaler at tage et produkt i minimum 3 måneder, tilbyder vi kun refundering for 3 måneders indhold. Det samme gør sig gældende for produkter, hvor vi anbefaler at bruge det i 10 dage, 28 dage og så fremdeles. Produktet skal benyttes i minimum 3 måneder med mindre andet er angivet.
  3. Tilfredshedsgarantien udløber 6 måneder, efter at vi har sendt dig produktet, og vores kundeservice skal indenfor dette tidsrum have tilsendt en udfyldt formular via mail. Formularen kan du få tilsendt ved at kontakte vores kundeservice team.
  4. Garantien gælder kun første gang, at du køber produktet. Så hvis du køber produktet, og senere vælger at købe produktet igen, gælder tilfredshedsgarantien ikke, da vi anser et yderligere køb som et tilsagn af, at tilskuddet lever op til dine forventninger.
  5. Vi tilbyder kun 100% refundering i henhold til tilfredshedsgarantien for vores egne brands, som inkluderer MaxMedix, WeightWorld og Eco Masters.
  6. Tilfredshedsgarantien gælder udelukkende for produktets pris på købsdatoen og dækker ikke for andre omkostninger som f.eks. levering.